Hopp til innhold

Fri frakt på alle ordre over 1500,-

Kjøpsvilkår

Velkommen til Palmera.no. Vi ønsker å gi deg en trygg og enkel handleopplevelse. Nedenfor finner du våre generelle salgsbetingelser, som gjelder for alle kjøp gjort gjennom vår nettbutikk.


1. Betaling

Vi tilbyr sikre betalingsløsninger gjennom vår samarbeidspartner. Du kan betale med:

  • Vipps / Klarna

  • Apple Pay / Google Pay

  • Visa / Mastercard

  • American Express

  • Andre tilgjengelige betalingsmetoder i kassen

Beløpet trekkes fra din konto når bestillingen er plassert. Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift (MVA).


2. Frakt

Palmera tilbyr levering i hele Norge.

  • Leveringstid: Normalt 2–5 virkedager

  • Fraktkostnad: 250 NOK (kan variere)

  • Fri frakt: Ved kjøp over 999 NOK

Alle bestillinger sendes med sporingsnummer, som du mottar på e-post når pakken er sendt. Ved forsinkelser utenfor vår kontroll vil vi informere deg så snart som mulig.


3. Angrerett

Du har rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager etter at du har mottatt varen, i henhold til angrerettloven.
For å benytte angreretten:

  • Gi oss beskjed skriftlig på e-post innen 14 dager etter mottak

  • Varen må returneres i samme stand som da du mottok den, ubrukt og i originalemballasje

  • Kjøper dekker kostnadene ved retur (med mindre varen er defekt eller feil levert)


4. Retur

Ved godkjent retur tilbakebetales kjøpsbeløpet til samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøp, innen 14 dager etter at vi har mottatt og behandlet returen.
Vi forbeholder oss retten til å avvise retur dersom varen er brukt eller skadet.


5. Reklamasjon og klagehåndtering

Dersom varen har en mangel eller skade som ikke skyldes deg, kan du reklamere i henhold til forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfristen er 2 år, eller 5 år dersom varen er ment å vare vesentlig lenger.

Ved reklamasjon:

  • Send oss en e-post med ordrenummer, beskrivelse og bilder av feilen

  • Hvis reklamasjonen godkjennes, tilbyr vi enten ny vare, reparasjon eller refusjon

  • Vi dekker returfrakten ved godkjent reklamasjon

Alle klager behandles innen rimelig tid. Dersom vi ikke kommer til en løsning, kan du kontakte Forbrukertilsynet eller bruke www.forbrukerradet.no for mekling.


6. Kontaktinformasjon

Palmera Knutsen (ENK)
E-post: mail@palmera.no
Organisasjonsnummer: 935 828 244